Tuesday, November 1, 2011

Secret..

Assalamualaikum..
Nak cerita tentang C.I.N.T.A
Cinta ? pernahkah aku bercinta? Apa itu cinta? huh~ Lelaki.. susah nak cari yang betul - betul mencintai kita sepenuh hati.. urm.. tak tahulah kenapa.. sampai sekarang, aku tak berani untuk bercinta.. mungkin sebelum ini, aku anggap yang aku pernah mencintai seseorang.. aku rasa tak.. ia lebih kepada KAWAN BAIK.. aku anggap kawan lelaki yang aku kenal seperti hubungan seorang kanak - kanak perempuan yang berkawan dengan kanak - kanak lelaki.. tak lebih daripada itu.. tapi, ada suatu peristiwa yang berlaku.. ia berlaku kira - kira.. empat bulan yang lalu.. aku rasa.. aku minat dengan seorang LELAKI.. comel.. hensem.. nampak baik.. tapi.. aku tak berani nak tegur dia.. aku tengok dari jauh je.. :P dia ni, bukan sekelas dengan aku.. bukan satu sekolah dengan aku.. dan.. bukan sekampung dengan aku.. hahaha.. rasa kelakar pula.. aku bukan perempuan yang mudah terpikat dengan lelaki... tapi.. aku rasa.. aku dah minat dekat ****** !! cara dia jalan.. pakaian dia.. senyuman dia.. waarrgghh.. aku nak buat pengakuan.. AKU SUKA DIA !!! walaupun dah tak dapat jumpa dia.. semua tentang dia.. aku masih ingat.. aku tak berani bercinta.. tapi.. tak salah kalau aku sekadar minat kan? mm... leganya bila dah luahkan dekat blog ni.. ini sajalah aku nak luahkan pada hari ni.. esok lusa aku akan menge'post' lagi k.. Salam..

No comments:

Post a Comment